cypern nästa

eller?

Fick i alla fall reda på att jag fick jobbet i cypern i dag! Så nu är jag supernervös! haha, fast har inte tackat varken ja eller nej till jobbet än.. Måste diskutera med mamma och pappa ikväll... Vet inte alls hur jag ska göra, men känns som om jag kommer att ångra att jag inte åker om jag tackar nej. Men ja vet inte. Nu har jag i alla fall lite att tänka på!
Så ska ta och gå ut och gå en sväng nu, så kanske jag kan rensa tankarna nu, hur mycket som helst som snurrar runt i huvudet nu!

Har i alla fall gått bra på jobbet i dag, varit fullt upp! Så det var ju skojj!

men vi hörs senare,
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maya

Gör det som känns bäst för dig! :)

2011-04-24 @ 20:36:38
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba.blogg.se

Åh vad spännande! Totalt missat att du sökt jobb utomlands. Vad är det för jobb? :)



Kram!!

2011-04-25 @ 12:01:12
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0