Bokslut med pereodisering och lax

Inne på nästa kapitel nu, Bokslut med periodisering och fattar inte riktigt vad jag gör. Så ska nog kanske sätta mig och lyssna på en försläsning om kapitlet innan jag börjar med uppgifterna.

Mamma har även köpt hem färsk lax, så den är inne i ugnen nu i folie, och borde vara klar nu när som helst. Är superhungrig!

Hoppas att ni har haft en bra Påskdag allihopa! Vädret har ju i alla fall varit på våran sida, eller vad säger ni?

Nu ska jag försöka lite till med att lösa uppgifterna innan maten. Hinns inte riktigt med att lyssna på någon föreläsning innan maten känner jag.

Lägger upp en bild på festpersonalen från Mammornas 50års fest!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med!http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-04-24 @ 11:06:19
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0