Bestämt!

AAaahh, nu har jag bokat flygbiljett! Och på fredag klockan 07.15 går mitt flyg från Stockholm! Sen klockan 12.25 landar jag i Cypern!
Sen ska jag vara där tills November!

Nu är jag både sjukt nervös och sjukt taggad! Allt gick så himla fort nu, då jag ju fick reda på att jag fick jobbet i går, och att dom vill att jag ska komma redan tills den 2Maj. Var även himla svårt att hitta flygbiljett med så här kort varsel, men det gick. Problemet var ju att jag måste åka nu redan på Fredag, så nu ska jag hinna inhandla allt jag ska ha med, packa, hinna säga hejdå till alla vänner, hur ska jag hinna med detta på 3dagar? Skulle även skriva tenta på onsdag. Men kan hända jag får hoppa över den. då jag inte vet om den hinns med. Ska kolla upp det med min lärare i morrn!

Ojoj, nu ska jag skriva en packlista,
och jag lovar att jag ska försöka uppdatera min blogg nerifrån Cypern!

Och jag kanske har glömt säga det, jag ska jobba som servitris på ett hotel! :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Grattis! :D åh du kommer nog ha det superbra. Är lite avis faktiskt ;) kanske kommer och hälsar på i sommar :D haha

2011-04-25 @ 22:48:13
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0