Räddaren i nöden!

I dag känner jag mig allmänt nere, och förstår inte alls var jag fick gårdagens energi ifrån!? Nån snäll människa som har lite positiv energi som vill dela med sig av den till mig? Du är i så fall varmt välkommen!!

Men mamma är hemma i dag, och hon kom hem med CocaCola Cherry, och den räddar verkligen min dag! <3 underbart!! har inte sett sådanna i sverige, endast när vi vart i Frankrike, dock fanns den endast på burk, men vad fasen, den finns ju att köpa i Sverige i alla fall! Underbart!

Nu ska jag fortsätta mitt eviga letande efter jobb. Hur onödigt är det inte att sitta och söka en massa skitjobb för att i alla fall inte få ett enda??

Hoppas ni alla därute har en bättre dag än jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0