Pass, hästar mm.

Har så mycket att säga, men orkar inte riktigt nu känner jag. Var uppe sent i går, gick upp tidigt i morse, och ska upp tiditg i morrn. Känner mig trött bara jag tänker på det!!!

I dag har jag varit inne i örebro och fixat lite. Förnyade mitt pass nu när jag snart ska iväg!!! Hihi, har ju inte sagt något till till er än, men mer info kommer när ja har mer tid :) Så håll ut :)
När jag var klar med det så tog jag bilen ut till Bönis för att rida, plockade även upp Ida på vägen! Var riktigt trevligt med sällskap i stallet! :) Det var skojj Ida!

Så nu ska jag sova, hoppas ni alla har det bra!
Kramar!

P.s Ida fotade i dag när ja red Bönis, så hoppas på att få något av henne senare, så lägger ja upp dom här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0