Örebrobesök.

I dag har jag inte gjort mycket. Städat och fixat lite i rummet, oxå har jag fixat lite i farmors trädgård som jag har lovat henne att göra ett tag nu! Har varit himla fint väder i dag faktistk! bara att njuta!

I morgon ska jag in till Örebro, Lollo ska komma med Bengan och plocka upp mig. Ska bli kul, var ett tag sen ja träffade henne nu! Bengan med för den delen ;)
Skulle ha blivit utgång i kväll för Lollo och min del, men det vart uppskjutet, så jag hoppas på utgång nästa onsdag!

Nej, nu ska jag sova så jag kommer upp i morgon. Det blir en tidig morgon, och sånt är jag verkligen inte van med! Hemskt vad jag har blivit bortskämd av att vara hemma och göra ingenting! Men det ska väl inte bli allt för långvarigt hoppas jag på. Så får väl försöka göra det bästa av det, det kommer väl en tid då jag önskar mig just det som jag har nu. Synd att man inte kan blanda det så det blir lagom? Men man kan väl kanske inte ha allt förstås..

Natti natti på er allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0