"Ordning är till för idioter, vi genier berhärskar även kaos!"

I dag var jag och mamma in till Motala för att besiktiga bilen, så då passade vi även på att gå i lite affärer! jag köpte 5 böcker för 55kr!! =D Helt sjukt! :D

Annars så är allt som vanligt här hemma. Jag söker jobb för fulla muggar, och får inga svar. Men jag söker i alla fall! Alltid något. Men känns  ändå som om jag inte har någon koll alls på vart livet för mig.
Har ingen som helst aning om vad jag vill göra. Jag vill ju plugga vidare till något, men jag har typ inte en aning om vad jag vill plugga till... klart jag har några riktlinjer, men det finns så sjukt många olika saker att plugga till så det är helt sjukt!
Känner mig helt förvirrad. Så igentligen vet jag väl inte riktigt om jag behärskar kaos? Om man nu kan behärska kaos... haha kaos är väl ändå alltid kaos?

Kramar Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

OMG!!!! USA!!! :O vad roligt!!!! kramis!!!

2010-09-28 @ 21:29:21
Postat av: Maya

Åh, NICE BAJS! :D låter superhäftigt! :)

2010-09-28 @ 22:43:22
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0