kräftisar!

I morse vart jag väkt av att min kära bror höll en levande kräfta bara några centimeter ovanför ansiktet. Usch, läskigt var vad det var. Så nu är vi i full gång med kräftkok, eller ja, mest Henrik, men ja hjälper till lite grann, på mitt sätt.

Har även kollat runt lite efter jobb, kollade på YardAndGroom, och fasen vad taggad ja blir på att jobba utomlands!!! Varför ska man inte prova på det, igentligen. Det måste ju finnas något ja kan göra. Vore så sjukt kul om jag bara vågade. Det är det värsta, jag tror inte jag skulle klara av det riktigt.. Jag mena, om ja ska jobba i ett stall, hur skulle jag klara av det, ja är ju inte så duktig med hästar? Tänk om ja kommer till ett stall, så tycker dom att man är jättedålig.. Men det är ju värt att prova i alla fall. Får se hur det blir, mycket snack men ingen verkstad ;) Är det ens så man säger? haha

Nej nu ska ja hjälpa henrik, sen ska han o jag ipp till farmor o farfar o äta, dom är så snälla och bjuder upp oss o äta :)

Ha det så bra alla!!
Kramar!


Badkaret fullt med Kräftor!

Kommentarer
Postat av: Tobias Strandberg

Mycket snack liten verkstad ;) haha. Hoppas du har det bra!!! Höres! Kram.

2010-09-07 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0