Full fart!

Har precis kommit hem, har varit hos tandläkaren på undersökning, vilket gick väldigt snabbt då det inte var några problem. Skönt det! Nu är det ju sista året jag har fri tandvård!! Så sen kan det bli riktigt dyrt.. Usch!
Sen hälsade jag på mormor och morfar som har kommit hem från deras bussresa nu. Sen åkte jag förbi vid Ica och handlade lite, mamma och pappa kommer ju hem i kväll. Så kan ju vara bra om det finns lite i kylskåpet då!

Så nu ska jag ut och klippa gräsmattan medans det är fint väder, sen ska jag städa inne. Det behövs inte så mycket igentligen, men kan vara skönt att dasmsuga lite och fixa iordning i alla fall.

Så nu ska jag ut, vart ett ganska värdelöst inlägg känner jag, men om det nu var någon som undrade var jag håller på med, så vet ni nu! Haha!
Ha det så bra alla!
Kramar

Kommentarer
Postat av: maya

o nu är det min tur att tycka att du ska uppdatera lite mer ;D

2010-09-15 @ 15:27:22
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0