Carpe Diem.

Vaknade ungefär 09.30 i dag, då var jag faktiskt riktigt hurtig och gick ut och gick en sväng! Hur skönt som helst! Nu har jag ätit frukost och ska fundera på vad ska göra resten av dagen..
Ska bara dricka upp mitt körsbärs te <3 sen ska jag ut igen tror jag, det är ju underbart väder ute! Bara att njuta av det så länge man kan!

Men jag önskar att ni alla får ha en superbra dag, för det ska jag ha!
I dag är en bra dag, och jag ska njuta över att jag är jag och vara glad! Bara man bestämmer sig för att det ska bli en bra dag, kan ingen ändra på det, Låt ingen ändra på det!
Kramar!

Carpe diem, fånga dagen. Lev varje dag som om det vore din näst sista dag, inte sista, då slipper ni göra saker som bangyjump och falskärmshopp mm. -Fina visdomsord från Filippa Barks lärare.

tog lite bilder när jag gick i dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0