och bilderna?

I dag ska jag börja ta fram saker till resan, typ som kläder mm. Sen ska jag försöka plocka upp lite i rummet, av någon anledning verkar det ha en tendens att alltid bli stökigt bara några dagar efter att jag har städat? Mystiskt.

Ser att jag har blivit jättetråkig och inte lägger ut några bilder ju! SÅ därför tänkt ja lägga ut några bilder som jag hittade i min externa i går när jag kollade runt bland alla gamla bilder, så himla kul! Borde verkligen fota oftare, himla kul att ha sen ju!

Horseball på Kvinnerstaskolan:

8 Maj 2008, Vi hade vunnit en tävligt och Monty Roberts kom till våran skola och vi fick personlig träning av Monty Roberts i Join Up, på bilden: Elin, Mille, Lollo, Monty Roberts, Jag, Ida:

När Lollo och jag praktiserade hos Jan Brink och vi hade grillkväll, Lollo och jag var grymt nervösa då vi skulle gå upp och hjälpa Jan med förberedelserna. På bilden: Jans fru, Jan Brink, Jag, Al:

Mille och jag sommarjobbde på stall Kuskahus sommaren -09, på bilden Jag och Ella:



Hihi, ska leta fram lite mer äldre bilder, men det är grymt kul!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0