"En vanlig förkylning då, rätt och slätt!"

Har kommit hem från läkaren nu. Han konstaterade att jag har en infektion i vänstra lungan, hade jag väntat längre med att komma in med det hade det blivit lunginflammation. Så det är ju skönt att få det här klart nu, så det kan bli bättre nu nån gång!
Men när jag skulle hämta ut recepten på apoteket, så läste hon upp de saker jag skulle ha, och utbrast "-En vanlig förkylning då, rätt och slätt!"
Haha, när hon sen hämtat sakerna så tänkte hon lite och när jag hade betalt frågade hon, "-men det kan ju inte vara nån vanlig förkylning va?"
 Haha, det finns allt härliga människor :)

Nu ska ja hjälpa mamma med att laga mat,

Ni får ha det så bra därute allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0