När första ljuset brinner, står ljulens dörr på glänt...

I går var det första advent! :D Mys mys mys :) Vi hade handlat glögg (på ikea´s avdelning med svenska varor), och pepparkakor :)
Tiden går så sjukt fort...
Snart står Kvinnersta eleverna (iaf Nv:arna) och bakar pepparkakor och gör marsipan-figurer... Förra året var jag med då med världens bästa klass! Jag saknar det massor!

Jag har i alla fall sjukt skojj här in the USA, men ja saknar mina vänner en massa! Kan ni inte ta och flyga hit, tack? :D Vore skojj! :D

Det är himla kul och se hur amerikanerna julpyntar i deras trädgårdar!! Haha Vissa har hela trädgårdarna fulla med saker!!

Vi var ju bjudna på Thanksgiving- dinner, och det var superskojj! Roligt och få vara med på! Inte alls som man är van med!
Värdinnan visade oss hennes samling på dockor som hon hade, och det var ju ett helt rum fyllt med dockor! Sen hade hon även lite dockor utspridda lite här och var i huset också!

Hoppas att ni alla har det bra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jisses vad många dockor! :O

Jag skulle lätt vilja komma på besök ;) de blir väl en lagom dagsresa ;)

Saknar dig med, massor av hugs <3 <3

2010-11-29 @ 21:00:49
URL: http://nannydimull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0