Ny blogg!

Nu har jag alltså startat en ny blogg. Spännande och se hur länge jag håller uppe den, känner jag mig själv rätt så har jag tröttnat efter några dagar!

I dag har jag verkligen inte gjort mycket. Haft en riktig sommarlovs-dag! Sovmorgon, äta sen frukost, ut i solen och bara gå runt eller sitta och läsa. Klippt gräsmattan har jag gjort, känns i alla fall bra att ha gjort någe nyttingt! Sedan när mor och far kom hem drog vi 3 iväg till båten för ett kvällsdopp och kvällsmat. Mys!
  Nu har jag duschat och ska nu göra mig iordning för sängen. I morrn är det jobb som gäller!

  Så nu tycker jag att ni alla ska kika förbi i Café Källarvalvet i morrn och säga hej!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0