Stress.

Stressig morgon i dag! Vaknar efter att ha snoozat aldeles för länge! När jag precis hunnit upp ur sängen och tagit på mig jobbkläderna ringer chefen och säger att Emma W, som skulle börja klockan 09.00 i dag, var sjuk, och undrade om jag kunde vara på jobbet så fort som möjligt. Abslout sa jag. Då var klockan redan 09.00 ganska exakt, så jag virrade runt i huset och försökte göra så många saker samtidigt som möjligt, och sen iväg. Lyckades i alla fall vara på jobbet till 09.30! I vanliga fall skulle ja börjat klockan 10.00 i dag.

I övrigt har det varit en lung dag på jobbet i dag! Kom in folk lite då och då, men det var inte många. Vart är alla? Kan väl tänka mig att alla ligger på stranden i dag..  =)

Nu är jag hemma i alla fall, ensam. Mamma o Pappa är ute på sjön i båten, blir väl ute nån da till. Så ja ska väl försöka ta mig ut i det fina vädret nu.

Ha det bra alla!
Kram Emma

Passar på att lägga upp mysigaste bilden på mig och några vänner från Kvinnerstaskolan, på bruxhästarna i ett riktigt snöigt landskap!

Från Vänster: Mille på Linus, Jag på Ruff, Ida på Kravall, Cajsa på Frederik, Dessan på Baloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0