ledighet.

I dag är min lediga dag. Och jag har inget planerat! Så himla skönt. Det konstiga är bara hur dagen lixom bara glider förbi utan att man riktigt hinner göra något!

Hoppas i alla fall på att kunna få med min mor och far till båten och åka en sväng, saknar att bara få ligga i solen på båten och lösa korsord och läsa böcker. Underbart!
  Nu ska väl jag försöka ta mig ut, kanske kan hjälpa till med altan-ombygget lite. 
 

Blir ett kort inlägg i dag, men det kanske blir mer ikväll, om det inte blir som jag hoppas på, båten!

I morgon är det jobb igen, då jobbar jag 14.00 - 20.00. Tjohoo, Money money ;)

I går pratade jag ca 1h men underbaraste Lollo i telefon, snart dax att träffas igen!

Kram Emma

Snyggaste bilden på mig och Lollo på 3D bio med snyggaste 3D-brillorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0