Time for bed time!?

Ja, så är det! Nu ska ja lägga mig i sängen o försöka sova, ska bara kolla på ett avsnitt av svenska hollywoodfruar först. Har fastnat lite för det programmet, tycker ju att Maria Montazami är för söt!

I morrn är jag ensam hemma, mamma o pappa drar iväg till örebro o henrik vet ja inte riktigt vart han är. O i morrn ska det komma hit nån från anticimex som ska undersöka vårat hus då vi ska byta försäkring. Så ja ska väl visa han runt, tror ja. Haha, har ingen aning om va som ska göras. Ja ser framför mig hur någon kommer i någon slags vit dräkt, (ni vet, som täcker hela kroppen inklusive huvudet) och ta prover med topps i alla skrymslen o vrår. Hihi, men ja tror nog inte att det kommer vara så det går till riktigt. Meeen, man vet aldrig.

Nu ska ja o min lilla dator ta oss till sängen, nu är det tajm för svenska hollywoodfruar.

nattinatti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0