måste sova, måste sova, måste sova...

usch, nu måste ja sova om ja ska orka upp i morgon och vara pigg! I alla fall någorlunda pigg!
Min väckarklocka står på 06.00 i morgon, sjukt tidigt för o vara mig nuförtiden... Men då har jag räknat in att ja ska kunna snooza ett tag! ;)

Annars går livet på som vanligt... utan att något som helst spännande händer... suck, när kommer något att hända? För såhär kan det ju inte fortsätta förevigt. Nånstans måste det ju finnas ett jobb!!

Men ska bli superskönt att ha en dag i morgon då jag slipper tänka på sånt, även om jag antar att man kommer bli aningens nostalgisk och vilja skruva tillbaka tiden när vi är vid Kvinnersta och hälsar på. För det har vi allt inplanerat!

Nej, nu ska ja sova, även om jag inte är ett dugg trött.
Nattinatti alla!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Lollo <3

Fiinaste!!! <3

2010-08-31 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0