lättlurad.



Vart en väldigt otippad start på jobbet i dag! 
 Tydligen hade dom bestämt sig på jobbet för att skojja lite med mig. För att ta det kortfattat, en av killarna hade klätt ut sig, hade en mask och en hatt mm. Han såg sjukt läskig ut. Sen kom han in i fiket, och dom andra (som visste om allt) bad mig ta kassan, men när ja såg honom vart ja sjukt rädd. Det såg faktiskt riktigt ut. Osså började han dra i glassboxens dragdörrar. Sen kom han lixom in bakom disken, o ja visste seriöst inte va ja skulle säga. Hjärtat bankade som tusan o ja såg att dom andra lixom gick undan, fy fasen va läskigt det var!! Sen lixom typ bakade ja undan lite i taget o sen snabbt ut till dom andra. sen började alla skratta.
  Sen var ja skakis en lång stund efter. Haha, shit va rädd ja vart!!
Känner att hämnd på något vis skulle sitta bra! Någon som har någon bra idé?

Annars vart resten av dagen på jobbet lugn. Elin och jag fixade oss varsin kaffe latte med smaksättning, jag testade med chokladsmak. Fasen vad gott det var!!! :D Jag som inte ens tycker om kaffe annars!

Jaa, annars känner jag att det var ett tag sen jag skrev här.... Haha, precis som jag visste, jag är sääämst på att hålla igång en blogg! Men ibland så kommer skrivandet igång! Kanske är det någon som läser i alla fall :P Vad det nu står i den här bloggen som är värt att läsa?

I morrn ska jag i alla fall få öppna caféet själv. Ska bli lite spännande! Tycker att det är så himla mysigt att komma dit på morgonen o fixa mackor o ställa iordning allt i lugn o ro. Synd att jag snart slutar där! Kommer sakna det något enormt!!

Är det även någon mer är jag som känner att sommaren har gått aldeles för fort? Det känns som om jag inte har hunnit med något alls av det som jag ville hinna med. För nu känns det som om sommaren är över. Men ärligt talat, inte är den väl över riktigt än??



Ha det bra alla, kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma || Nikoba

HAHAHAHAHAHA jag dör av elakt! xD

2010-08-15 @ 22:04:33
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Malin Nylund

jag läser :)så lätt blir du inte av med mig ;P hihihihi :D

2010-08-15 @ 22:10:33
Postat av: Maya

Hahaha kul :D

2010-08-17 @ 15:17:51
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Nikolaimarianne

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-10 @ 14:55:59
URL: http://nikolaimarianne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0