Ett helt nytt liv!

Ja för mig blir det i alla fall det!
har sökt en massa jobb i örebro nu, ska på jobbintervju i morgon, men vad det är för jobb blir min hemlighet. :) Ni får allt vara nyfikna! Har även stallt mig på lägenhetskö inne i örebro. så nu är det bara o hålla tummarna! Hoppas på minsta möjliga lägenhet! Ska ja bo själv vill ja då inte ha någon stor. Antar att inte mycket tid kommer att tillbringas i den i alla fall.
Men spännande, att klara sig själv!? Hur ska jag klara det? Förstå vilken känsla, komma hem från jobbet till en egen lägenhet, och mötas av... ..ingen alls. Själv handla mat, laga mat (!), betala räkningar mm. O.o Vad har jag gett mig in på? Hur ska jag klara av allt det? Ensam?
Men måste säg att samtidigt så känns det som om jag innerst inne längtar tills ja får mitt eget. Jag vill hemifrån! Det känns riktigt spännande!

Nu ska jag försöka sova.. Om jag nu klarar det, har gått och gjort mig själv mer och mer nervös hela dagen inför intervjun i morgon. Herregud.. Vill bara få det gjort, överstökat. Blir det nu så att jag inte får det jobbet så har jag i alla fall fått lite mer erfarenhet av att vara på arbetsintervju. Sen har jag ju sökt fler jobb som jag får hoppas på hör av sig.
Kommer att sakna Café Källarvalvet. Gillar det verkligen och trivs så himla bra där. Att jobba på café är inte något jag har tänkt på skulle intressera mig, men det gör det verkligen. Trivs himla bra!

nej nu ska jag försöka somna, har ont i huvudet och börjar även känna av i halsen att det gör ont.. Hoppas att det inte förstör intervjun i morgon.

Godnatt alla!

Måste bara säga, på fredag taggar ja till återträff med bästaste klassen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0