Blåbärsskogen...!

Jahopp.. :) nu sitter ja här framför datan igen! Precis som vanligt vid den här tiden! Känns som om det har blivit så dom här senaste dagarna! Känner att det börjar bli lite halvtråkigt med rutinerna som har kommit upp! Så det passade ju superbra med Emelies förslag på utgång på fredag! Så det taggar ja på nu! I morrn bär det av in till örebro o sen blir det utgång med bästaste "Norr-gänget", Lollo är såklart med oxå! <3

Har även sökt en massa jobb nu oxå! Dom flesta i Örebro, men även några i Askersund, men nu även långt långt bort! Känns i alla fall som det är långt bort! Sälen, Åre mm. En massa skidplatser. Sökte dessa på skistar. Men visst verkar det kul!? Vart jätte taggad när min moster tipsade mig om detta! Hur kul som helst o jobba på en skidanläggning ju! Så det hoppas jag på! Verkar dock vara en hel del som söker, men jag håller tummarna!


I dag har jag i alla fall varit ledig! underbart! Så den dagen spenderades i blåbärsskogen med mamma och moster! Och blåbär fanns det i massor, även om det syntes att det allt hade varit någon i samma tankar som vi lite innan oss, för många platser var ganska så kala på blåbär!
  Men vi hade det mysigt, där vi gick slingan som heter Utnäset, och plockade blåbär och pratade. Passade även in en mysig fika-paus.
  Kameran, som nu var längesen ja tog med, fick följa med, så lite bilder tänkte ja allt lägga upp! Fick ju en så bra kompis vid fikastället, grodan Ove! Väldigt söt ^^,

Nej, nu ska ja sluta skriva, ska kanske kolla på film :) Men har ännu inte riktigt bestämt mig!

Ha det bra alla!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma || Nikoba

Jisses vad sugen jag blev på att plocka blåbär nu när jag såg alla dina fina bilder. :D <3

2010-08-06 @ 16:58:07
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Tinna

Jätte fina bilder!! :D

2010-08-24 @ 12:28:07
URL: http://oddtinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0